Praktik i 10 veckor



Ja hörrni, en månad sedan update här, så jag kör väl på med lite reklam för min egen blogg som uppdateras oftare än den här, och lite check på läget och hur det står still med alla här. Som kanske ingen vet (eller alla) så fyllde Malin "Torsten" Torstensson år igår, och nästan hela vettigt-redaktionen var hos henne på lite mysfest. Det var underbart, med tanke på att vi inte träffat varandra på ungefär en månad. Vi åt pizza, spelade spel, mobbade pizzautkörningskillen och hade supermysigt! Fick även lite bättre koll på vart folk har sin praktik, de som har någon.

Mig kan ni tillexempel stöta på inne på Idé & Hobby, Malin träffar ni ett stenkast bort, på Game, och Strumpan är bara på andra sidan gatan, inne på Krämaren och Akademibokhandeln. Olof är tydligen på nåt underligt ställe i Askersund (tror jag om jag inte fattade fel), så honom behöver ni inte bry er om att besöka (höhö). Emelie och Johannah går inte ut på praktik förrän om ett par veckor, så när de går iväg får ni väl veta vart de är, hoppas jag. Men eftersom att de nyss var i Egypten så är inte praktikplatserna så relevanta, eller intressanta kanske jag ska säga istället, så det struntar vi nog i.

Usch, nu är jag lite hungrig. Matdags! Ha en bra dag, vi ses i skolan 16 mars, sen är det bara 3 dagar till jag fyller lika gammal tant som Malin!!!!! Då träffar ni mig i Stora Staden Stockholm, på Play!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0