Tillägg om filmen nedan.

Måste bara påpeka att man ser mitt arsle så sjukt jävla mycket i den där filmen. Och det gillar vi eller hur? :)

Sen kan jag ju kanske komma med något lite vettigt för en gångs skull, har ni tänkt på att man nästan alltid ser någon springa någonstans när man är på stan? Om man skulle dra till med ett höftat procent av hur många som springer för de har bråttom någonstans när man går på stan är det kanske 0,5% av de presoner man ser inom en tiominutersperiod. MEN detta fenomen förändras på endsat ETT enda ställe, har jag konstaterat. Om man befinner sig vid tågstationen, då ökar genast procenten till kanske 15% och vad kan detta bero på? Visst, de ska någonstans, men varför har folk mer bråttom när de ska med tåg/buss? Förutom att kommunala färdmedel är lika oberäkneliga som vädret, så tror jag det beror på att folk inte använder klockor lika ofta som förut.

Vart är klockorna? Ligger de kanske hemma i översta byrålådan och väntar på det där nya fräscha batteriet? Eller ligger de längst in under sängen och blir långsamt, långsamt upplöst av dammråttornas småtugg? Eller existerar de inte över huvudtaget? Man kanske föredrar att använda mobilen som klocka, och fine, jag är en av dem som gör det, men se då fan till så den går rätt så vi slipper se dina manboobs fladdra som fjunigt dun i vinden när du lubbar på din frammarsch mot tåget. Just sayin', t-shirt kanske inte är din grej.


Nåväl, från arsle, till manboobs, jag skall nog lämna ämnet, vilket det nu är, vid det, och lämna er att störa er på hur otroligt många skiljetecken jag använde i denna mening.

Tack och hej, leverpastej //Torsten

Kommentarer
Postat av: Stina

Skiljetecken äger och klockor är överskattade. Jag tycker att vi alla ska göra som SJ och bara anta att klockan är en viss tid och hoppas på det bästa. Jag hoppas att det går att urskilja vad jag menar, för jag orkar inte formulera mig på något bättre sätt.

Rock on.

2008-10-01 @ 12:38:20
URL: http://puckomongo.blogg.se/
Postat av: Larben

Detta är inte vettigt. Bränn!

2008-10-06 @ 12:22:36
Postat av: Anonym

Olof du är så jäkla negativ mot allt jag gör, herregud jag skrev ett inlägg bara out of the blue, som det är meningen att man ska göra och klagar inte på det. var glad att någon skriver istället mr only-writes-once-or-twice.

2008-10-13 @ 21:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0