Ett inlägg



Hej världen och John Bauergymnasiet. Idag har Stina bakat cupcakes som hon tog med till skoltidningsmötet. Supergoda var de, men Strumpan tyckte de såg plastiga ut. Han tyckte också att det var en komplimang och jag vet inte jag :P Men det kanske det var. Sedan sa jag åt honom att man bara ska ha linne (om man är kille) ifall man har stora muskler. Då blev Olof mycket irriterad på mig, och började säga att vissa saker "ska man vara ha om man är"... Ja. Mycket intressant. Så jag tog kort på honom.



Sådär. Det är lite dåligt med bilder här på bloggen tycker jag, så jag gör någonting åt det. Ska försöka få någon annan att uppdatera här snart. Stina sa att hon skulle göra det i fredags, och skriva om vad hon tycker om Gina Tricot, men det blev så argt att det inte gick att publicera. Vi vill ju inte hänga ut folk och saker på ett nedlåtande sätt, det är inte så skoj. Dessutom vill vi inte favorisera någon. Alla är lika bra! <3
Så allihopa nu, PUSS OCH KRAAAM!

Kommentarer
Postat av: Larben

Löl, märkte inte ens att du tog en bild imorse XD

2008-10-06 @ 12:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0