Återseende

Jag måste ju bara berätta det bästa som har hänt sen jorden skapades! Linn är ju tillbaka i skolan igen! Det känns så underbart, nu sitter man inte och tittar på en tom vägg längre i klassrummet, utan bordet är välfyllt med folk och man kan se en liten Linn sitta och smygkika fram över datorskärmen. Det har varit så tomt utan henne, så det är klart vi är glada att hon är tillbaka! Hon fick en liten fin present av oss när hon kom tillbaka, och hon blev så glad så glad, och det var ju tur, så mycket tid och pengar som vi lade ner på den ^__^

Annars var det inte mycket mer jag ville säga. Nästa vecka ska alla arbeten vara inlämnade och det är lite stressigt att hinna klart med allt man försummat, men det ska nog gå om jag slutar skriva här nu och sätter igång med att arbeta så jag inte får ännu mer skolarbete att göra. Men efter nästa vecka är det inte länge kvar till SOMMARLOV och då är det bara slapp som gäller. Fram till sommarlovet iallafall, sen får vi se. Nej, nu ska jag jobba.

Puss och kram, vi ses på stan
Louise

Kommentarer
Postat av: Stina

Helt underbart att bruden är tillbaka!:D
Och bra Gabbie, se till att jobba hårt (ingen bdb!)

2008-05-13 @ 14:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0