Bergatroll!

Hej alla vänner! Nu är Älvan och Huldran tillbaka, dock i annorlunda skepnad. Hädanefter kommer vi att kallas Bergatroll (för Älvan) och Bytingar (Huldran). Så ni får vänja er vid namnbytet, för vi kommer aldrig mer gå tillbaka till Älvor. Lite synd, men sånt är livet.

Hur har det varit att börja då? Jo, undertecknad skulle väl kunna säga att det är helsoft att börja igen. Malin säger att första veckan känns "som att jag är väldigt trött och hungrig". Första veckan är fetsoft, men efter att vi hållt på och klurat på våra scheman skulle jag vilja säga att året kommer bli NAJS! På hösten är jag ledig Måndag morgon, onsdag eftermiddag, heeeeeeela torsdagen och fredag eftermiddag. På våren blir det dock bara torsdag förmiddag och hela fredagen, men det blir najs ändå för jag ska typ fota hela veckan.

Åh, vi måste ju naturligtvis passa på att gratulera Johannah som fyller 18 år idag! Grattis på dig vännen! :D

Nej, nu vet jag inte vad jag ska göra. Dags att sätta på tévatten kanske? We're back in the game!
Puss
Louise

Kommentarer
Postat av: Johanna!

Ja, grattis till mig! :D

2008-08-20 @ 10:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0