Howya!

Det här blir mitt första inlägg här. Det är jag som är Johannah i varje fall, och jag har en del att säga. (Fast nu är jag trött i huvudet, och kommer inte ens få fram säkerligen hälften av det jag egentligen vill säga, men det är ju sådant som händer).

I vilket fall som helst, så är vi för tillfället mitt uppe i att välja kurser inför trean, det är fruktansvärt frustrerande och jobbigt, för hur man än gör så lyckas man inte få med alla kurser man vill ha, och sen så tar man en massa kurser man inte vill ha, bara för att fylla några extra schemapositioner. Men jag slår vad om att det kommer sluta på bästa sätt, för nu ser det ju ganska ljust ut för min del, för efter mycket trassel så lyckades jag få in Historia A, Engelska C och Fotografisk bild B i mitt schema, och så funderar jag på att kanske ha Matematik C också, men det känns väldigt jobbigt, men det kan vara bra att ha. Förmodligen så blir det Svenska C också, men det blir vid sidan av. Nog om det.

Vi har engelska nu, och det är skitkul, så egentligen så har jag inte tid att skriva, men det gör inget, jag gör det ändå, minsann, fast bara lite grann i smyg. Det är ett projekt som sträcker sig över två veckor, alltså två lektioner, och vi är blandade från både Älvan och Huldran. Och i min grupp så är det ganska bra folk faktiskt, så jag klagar verkligen inte.

Dessutom måste jag ju berätta det här! Att eftersom min grupp sitter i älvans klassrum så fick vi lov att äta lunch 12.30, istället för 13.00 som min klass äter egentligen. Det är asbra, så för en gångs skull så fick vi äta tidigt, woho. Asbra. Nej, nu ska jag fortsätta letandet efter en bra slogan.

Haven't got a snowball's chance in hell. Over and out! ^^
//Johannah.



Men den stora frågan är fortfarande; Om någonting är genomskinligt, vilken färg är det då? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0