Engelska med svenska.

Nu sitter jag, Louise och Strumpan och trycker på fiendemarkerna i IThuset, vi har nämligen EngelskaC, och våran lärare är här, men egentligen är hon inte alls här för hennes barn är ju sjuk(t?). Vanligtvis brukar vi vara tvugna att snacka engelska men nu tar vi chansen att utveckla vår svenska istället, det får man ju inte glömma att göra.

Vad händer mer ute i världen då? Jo,det har ju kommit fram ett nytt så kallat "Fritzl-fall" på ren Aftonbladetsvenska, och det var ju synd.

What else? Ptja, jag har mina röda skor idag, that's probably it. OH! jag har färgat håret också, mitt lilla liv är fyllt av ständig spänning. Ni anar inte. Jag sitter och skriver mest just nu för att ingen annan vill skriva och då blir det såhär. Så småningom lovar jag att jag ska fixa till snyggheten på denna sida med våra vackra nunor. Det kommer, när jag har lust.

For now kan ni lyssna på denna låten som är fett glad, have it! (Brudarna är ju sådär stereotyp snygga också, så nu får inga killar klaga, det var ett val ni gjorde när ni föddes med kuk.) Tänk om man var som lego när man föddes så man fick sitt kön och andra attachables när man ploppade ut. Åh framtiden. Legobarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0